M-a contactat Răzvan Băncescu

Există politicieni inteligenţi: hoţi care, vorba aia din popor, “fură, maică, dar fac şi treabă”. Şi există genul de om care, odată ajuns în poziţia de moţ în vârful grămezii de căcat, îşi dezvăluie fără pic de diplomaţie adevărata faţă, oricui şi oricum. Mie mi se pare o idee greşită. Pentru că, dacă o faci cu cineva care are disclaimer pe blog că va da publicităţii orice discuţie crede că e cazul, inevitabil va afla toată lumea pe cine plătim să se ocupe de animale fără stăpân. Deci iată cum înţelege domnul Băncescu să comunice cu un jurnalist.

 

Razvan Bancescu has added you as a friend.

Lorena Lupu
de ce doriţi să fim prieteni?

20:44
Razvan Bancescu
imi pari interesanta

20:47
Lorena Lupu
1. eu am folosit pronumele de politeţe. 2. nu văd de ce m-aş împrieteni cu un om al cărui job, plătit din bugetul de stat, deci inclusiv din impozitele mele, e să protejeze şi să apere animalele, iar el face exact contrariul.

20:57
Razvan Bancescu
pari foarte sigura de ceea ce afirmi… cind sunt bani multi la mijloc nu cred sunt multi aia care s-ar da inapoi de la ceva de genul asta, mai ales ca nu tin minte sa fii ”ucis” vreun caine sau animal !

20:59
Lorena Lupu
stimate domn, vă atrag a doua oară atenţia că v-am vorbit cu pronumele de politeţe. şi 2: ba da, un om cu coloană vertebrală ar face exact sarcinile pentru care este plătit.
să vă traduc, că se pare că n-aţi priceput dubla aluzie: dacă vă vorbesc cu pronume de politeţe, mă aştept să-mi vorbiţi cu pronume de politeţe.
rolul dvs. este să protejaţi şi să apăraţi acele vietăţi, să-i penalizaţi pe cei care le abandonează, nu pe cei care încearcă să aibă grijă de ele.

21:02
Razvan Bancescu
poti sa-mi atragi orice atentie, oricum mi-ai atras-o, nu ma simt obligat sa raspund cu pronume de politete si prostii d-astea pe facebook… nu e nevoie de ”traducere”, nici macar de subtitrare …incerc sa-i protejez, insa unii au intrecut de mult timp masura si mise pare logic pt. ceilalti ca ei sa plateasca intr-un fel sau altul!

Fără titlu
21:03
Lorena Lupu
deci înţeleg că încercarea mea de a vă sugera că mă aştept la o adresare de bun simţ e inutilă.
şi nu, nu încercaţi să protejaţi animalele, protejaţi şpăgarii.
de animale de fapt nici nu vă pasă.

21:04
Razvan Bancescu
deci iesim la o cafea? cind esti libera si poti

21:04
Lorena Lupu
eu cred că glumiţi. dar e o glumă slabă, de care n-am râs.

21:06
Razvan Bancescu
n-a fost nici o gluma, deci nu aveai de ce sa rizi, deci?

21:07
Lorena Lupu
stimate domn, reprezentaţi tot ce detest eu: corupţie, incompetenţă, nepăsare. ideea unei cafele cu dvs. poate fi considerată cel mult o glumă.

21:08
Razvan Bancescu
slabut, ti-am citit unele articole, poti mi mult, in fine… daca te razgindesti, sunt pe-aici, ai grija ce faci !

21:09
Lorena Lupu
poate un interviu cu nişte asociaţii de protecţie a animalelor care chiar fac ceva pentru ele. asta aş face.

21:10
Razvan Bancescu
sigur ca da, nu mai dorm noaptea de grija ”asociatiilor” :)))

21:11
Lorena Lupu
remarc. practic ocupaţi un post ca să băgaţi nişte bani în buzunar. întrebarea e: nu vă e silă de dvs. deloc?

21:13
Razvan Bancescu
acum esti haioasa,buna gluma asta ai idee cam citi bani pot face in 30dezile ? sila zici?! nu am de ce si nu voi avea de ce vreodata :))

21:15
Lorena Lupu
şi faptul că, teoretic, aveţi obligaţia să apăraţi şi să protejaţi animalele vă lasă complet rece, corect? totul se rezumă la baaaani. pe care, vă informez, nu-i luaţi după dvs. în sicriu după ce muriţi.

21:16
Razvan Bancescu
esti foarte buna, foarte haioas, imi placi, serios! hai noapte buna, mai vorbim,poate te razgindesti – am niste treaba de facut sila :))

Deci, proştilor care îmi explicaţi cum întreţinerea unui câine în adăpost costă milioane. Întreţinerea unui câine la putere vă costă milioane, dragi retardaţi. E o afacere din care o mână de jăpcari profită, iar pe voi vă mint în faţă. Pentru că sunteţi cretini şi credeţi toate basmele pe care vi le spun ăştia, în loc să vizitaţi un adăpost public şi să vedeţi cum arată.

Ce le-a fătat mintea

You may also like...

79 Responses

  1. OMG! Ce nesimtit! Cum sa-i pese de animale cand de oameni nu-i pasa?Astia ne conduc!

  2. sbarnaure melania says:

    cine dracu ar iesi cu scirbosul asta ? ,nici pina la colt

  3. Simona Lascu says:

    individ pus in functie de Oprescu si probabil apreciat atat timp cat il si mentine….si mai ales PLATIT DE NOI

  4. gheorgica says:

    Poate ca trebuie sa-i trimiti discutia si lui Oprescu sa vada si omul ce soparle are in ograda . Cu reprezentanti ca asta sigur ajunge ….ce ajunge?

  5. daniel says:

    asaaaa, deci a cuvantat bouuuu….e bine. adica nu e bine ce-a spus dar e bine ca a alungat orice dubiu in privinta calitatii sale intelectuale. a aleia morale nu discut pt ca, probabil, daca l-ai intreba pe unu ca bancescu despre ce-i aia morala probabil ca ar face ochii mari si ar rade ca un idiot…din cele citite rezulta urmatoarele: 1 – l-ai ginit bine lorena – tipu chiar e un bou. clasic, nici macar interesant. 2 – parerea mea e ca tipul stie in adancul fiintei lui monocelulare ca e bou dar, ca orice bou autentic, se codeste oarecum sa recunoasca public lucrul asta. 3 – pt ca nu vrea sa se uite in oglinda aia interioara care-i spune clar ca e bou – individul devine agresiv si cinic. stai linistita, e agresivitatea prostului si cinismul retardatului. pe romaneste – unul din sutele de mii de exemplare de indivizi, trasi de mama natura la un imens xerox care au puit in vremurile noastre tulburi. i-as lua panseurile si le-as trimite cadou lu oprescu, desi mi-e teama ca nea doctoru capitalei, din cate il stiu eu, s-ar putea ca intr-o criza de hartie igienica pe la primarie, sa foloseasca printurile alea in alte scopuri….nu prea e nimic de facut decat de injurat crancen si de facut misto de altfel de indivizi. mai devreme sau mai tarziu o sa cada singur de unde e pt ca ,,malaxorul,, cere figuri noi tot timpul. iar tipi ca bancescu sunt simpli figuranti. din fericire. sau din pacate, pt ca daca asa arata figurantii, ma intreb cum or fi aia din rolurile principale….

  6. 01meme says:

    “D-nul” Razvan Bancescu : Arogant, incult, bisnitar si inganfat (concuzie = prost), sa nu uite ca-i platit din banii nostri… pacat aveam o impresie mai buna despre Primarul general d-nul Dr. Oprescu – asemenea caractere a adunat pe langa domnia sa ??? Da ! –
    cred ca ar trebui trimis acest mesaj si catre dumnealui, nu de alta dar poate, poate va citi si-si va aminti ca si dumnealui este platit tot din banii nostri si noi l-am votat sa fie altfel decat PDL-istii, sau a uitat ????

  7. Ramona Badea says:

    Stii ca nu sunt verificate conturile persoanelor publice pe Facebook, deci exista o mica sansa sa nu fie el. Daca e el, e incredibil de prost.

    • antigelu says:

      Daaaa, să știi tuuu, poate nu era el…era Oprescu…se plictisea in ședința de consiliu si a zis sa între de pe tableta lu asta la niște pocheras si beturi online.
      Si cumva i-a alunecat mina, sa vadă și dintii lui de oprescu ce mai fute sau încearcă sa futa hingherul lui șef.
      Howgh!

  8. jademan says:

    Mi-ar plăcea să facă un infarct după o orgie de ‘melci’ – melcii sunt hermafrodiţi – masculi… Aşa, de distracţie… Şi după infarct, o felaţie unei haite de maidanezi… Tot just for fun. Şi, dacă s-ar putea, să-i urmeze exemplu’ cam toată marea majoritate a parlamentarilor. Just for fun.

  9. pederanger says:

    Eu in locul tau ieseam cu el si il faceam posta cu ceva prieteni bine dotati, sa-l usture curu’!

  10. florina mandache says:

    nu crede-ti ca si oprescu este implicat in aceasta afacere altfel de ce il tine acolo?spune-ti ca oprescu este doctor si nu omoara o viata,dar cate vieti omenesti mor zilnic in spitalele din romania?nu se mai satura de bani aceste bestii care nu au nimic omenesc si nici un dumnezeu

  11. Reflex says:

    Zid. Glontz. Cap. Scurt!

  12. allexyanna says:

    Atata vreme cat pronumele de politete s-a transformat intr-o “prostie” alaturi de alte greseli gramaticale si de exprimare, ce pretentii poti avea in urma unui asemenea punct de vedere? Deja daca intram in sfera profesionala, ne da cu virgula!

  13. CafeauaB. says:

    Bravo lui, e de o impertinenţă incomparabilă.
    Cât despre oameni şi ceea ce cred despre adăposturi: Multora le place să se audă vorbind, deseori din ceea ce aud la televizor. Că acolo apar toţi tâmpiţii, partea a doua. La asta nu se mai gândesc. Iau o tâmpenie de bună şi merg cu aia până în mormânt. Nu se opresc să vadă, să caute sau să dea doi lei pe o idee.
    La o atitudine ca a domnului pot doar să manifest dezgust şi nimic mai mult.

  14. Nea says:

    Cred că nu am înjurat niciodată pe blogul ăsta. Simt că e momentul să-mi fac autocritica activă:
    Băga-şi-ar pula-n mă-sa. (În speranţa că se vor concentra caracteristicile rasei din care face parte.)

  15. Dan says:

    Din discutie reiese ca individul are un singur tel, sa puna pula pe tine (nu e singurul). Ceea ce e grav e atitudinea visavis de functia pe care o ocupa si lipsa totala de raspundere. Acum ca fapt divers: eram cu cortul acum doi ani la marginea unei paduri in apropiere de Pucioasa, DB. Seara tarziu apare o dubita cu luminile stinse si lasa in drum cam 18 caini vagabonzi. Am o camera de filmat superba asa ca am inregistrat tot si a doua zi am descarcat filmul intr-un calculator al unui functionar din primaria respectivei localitati. Omul cu bun simt m-a sunat la cateva zile si mi-a spus ca au indentificat masina ca apartinand unei asociatii pentru protectia animalelor din Bu. Asa se rezolva de ani de zile problema cainilor vagabonzi din capitala. Ii duc clandestin in provincie si le umple alora strazile.

    • neax says:

      Spune numele asociaţiei ca să nu facă vreunul dintre noi greşeala să o sprijine. Şi să nu planeze bănuiala asupra altora, corecte, din care eu ştiu câteva.

      • Dan says:

        Sincer habar n-am. Poate omul mi-a spus dar nu-mi mai aduc aminte. Cred totusi ca practica multi treaba asta in toate zonele din jur, Buzau, Prahova, Dambovita etc. Recent am fost cateva zile in Campina si lumea se plangea ca au aparut iarasi brusc caini noi pe strazi si culmea stiu ca sunt adusi din alta parte si lasati la marginea orasului. Am inteles ca a fost cu ceva timp in urma un scandal monstru in Valea Doftanei pe treaba asta. Intrebati si voi prin provincie mai ales daca cunosteti autoritati locale, o sa obtineti mai multe date.

  16. Kuki says:

    Contul de FB este fals. E creat de un “iubitor” care vrea sa-l discrediteze. De parca mai era cazul…

  17. KQQ says:

    Mesajele de pe mesageria privată au fost făcute publice. Consider că o astfel de atitudine e incorectă chiar dacă respectivul a folosit un limbaj nu tocmai elevat. Nu trebuia să faci asta.

    • Lorena Lupu says:

      Ba trebuia să fac asta şi am un disclaimer care spune că îmi rezerv dreptul să public tot ce e târlăneală şi nesimţire. Cine nu vrea să fie publicat cum se manifestă ca un urangutan, n-are decât să dialogheze decent.

      • aiurea says:

        unde ai acel disclaimer, pe facebook?
        oricum, este absolut evident faptul ca e un cont inventat,fals, cum mai vreti sa-i spuneti; prea multa zarva pentru nimic

      • aiurea says:

        dupa prieteni, fotografii, activitate
        dar lamureste-ma, te rog, cum e cu disclaimer-ul
        chestiunea cu contul inventat e absolut neinteresanta pentru mine

        • Lorena Lupu says:

          e interesantă pentru mine, pe de altă parte. să fim serioşi, nu e băncescu acel vip uriaş pe care să vrea toţi fanii să-l cloneze.

          cu disclaimerul, aruncă şi tu un ochi pe sidebar. nu simt nevoia de explicaţii suplimentare. nu vreţi expunere publică? e simplu: controlaţi-vă manifestările private.

      • aiurea says:

        ATENŢIE: ÎN CLIPA ÎN CARE ÎMI SCRII PE ACEST MAIL, ÎŢI EXPRIMI ACORDUL CA TOATE INFORMAŢIILE TRANSMISE DE TINE SĂ DEVINĂ PUBLICE.
        nu iti scrisese pe facebook?

      • aiurea says:

        nu ai rectificat suficient, mai precis nu unde trebuie
        in afara de asta, observ ca tu tii neaparat sa te certi cu cineva si daca nu se ia nimeni de tine inventezi rapid o situatie
        pofta buna!

        • Lorena Lupu says:

          iar eu observ, pe baza observaţiilor tale, că eşti un gherţoi extrem, dar extrem de cretin.

          *

          vezi, putem să ne insultăm reciproc la nesfârşit. tu din simplă ţărănie de om nevorbit, eu pentru că n-am de ce să tolerez ţărăniile de om nevorbit. pe mine, în schimb, nu mă interesează să schimb insulte infinite cu un oarecare pe net. deci: sau înveţi din exemplul de mai sus cum NU se vorbeşte cu Lorena Lupu, sau te bag direct în ban şi am rezolvat problema. Decizia e a ta.

  18. KQQ says:

    Totuşi, există o cutumă. Orice mesaj scris trebuie conceput în aşa fel încât să poată fi citit în public.

  19. xnici says:

    iesi cu el cu un microfon ascuns. nu publica ce ti-am scris aici si afla ce are in minte, nu ca ar avea asa ceva. intreaba cum se face numaratoarea cainilor dupa numarul de plangeri la fiecare latratura de caini si mai ales ce parere ar avea despre un control al Curtii de Conturi si un audit financiar.

  20. alex.X3S says:

    Razvan Bancescu vrea sa te futa. Tu te-ai prins dar el nu s-a prins ca nu tu te-ai prins. Da chiar cati bani “face” omul intr-o luna? asta pare mai mult manelist decat idiot

  21. Georgeta Predeanu says:

    Lorena,sunt de acord cu tine!Bravo!

  22. ioana says:

    tipo, eşti tare!

  23. Viorel Ilișoi says:

    Da’ câtă răbdare ai avut cu el!

  24. dan says:

    existe sanse sa fie un cont/profil fals?

    • Lorena Lupu says:

      dat fiind că m-a abordat ulterior să mă spurce intens pentru publicarea discuţiei, NU.

      concluzia: cine se comportă urât cu necunoscuţi se poate trezi dat în vileag.

      • dan says:

        te am intrebat pt ca in ziua de azi toti recurg la fel de fel de mijloace, mai mult sau mai putin corecte (dupa cum cere jocul) pt a castiga. oricum, fie fals sau nu, deciziile oricum au fost luate contra parerii mele, de cetatean al acestei tari, pe banii mei, deci asta spune multe…nu am platit, si nu platesc ca sa fie macel pe strazi, nici macar in azile. am platit sa se faca o treaba calumea, cu simtul raspunderii si omenie, sa se rezolve o problema grava, dar nu cu toporul, ci cu rabdare si un plan bun: sterilizare, adoptie, asistenta, chiar incurajarea ong urilor non profit sa intervina mai mult. momentan, e doar o afacere murdara, romaneasca…se pare ca termenul “romesc” a devenit un termen folosit tot mai des, care denota bataie de joc, hotie…din pacate asta e tara in care traim si ajung sa cred ca nu se va schimba niciodata…sunt prea multi deja, iar cei care vin din spate sunt invatati toti de ei, altfel nu au sanse sa ajunga sus…

        • Lorena Lupu says:

          dacă te uiţi la data postării, discuţia a avut loc acum câteva luni, când băncescu era doar un cretinel infim, nu un cretin masiv.

        • dan says:

          nu ma refer expre la el, nu l cunosc, nu stau in bucuresti, ma refer in general…in toata tara este la fel, totul e doar o mare afacere politica, foarte profitabila, sa nu crezi ca existe zone in care cainii sunt menajati, aduc bani peste tot din pacate, iar tratamentele la care sunt supusi nu difera de la o regiune la alta…

  25. simona moldoveanu says:

    eu cred ca ar trebui sa facem noi o petitie sau ceva asemanator pe net prin care sa le cerem celor care l-au numit pe acest individ sa-l demita pentru ca pana la urma si el se face vinovat de ceea ce s-a intamplat. cu cat suntem mai multi cu atat mai bine

  26. Macar limba romana de o vorbea corect ! Si ne mai intrebam de ce tara asta se duce unde se duce ! In 2-3 ani ramanem fara tara..oricum sustin ideea ca Romania nu e o tara , Romania = colonie !

  27. cineva says:

    petitiile sunt vax. in strada si nu cu pancarde marsaluind cuminti ca si cum acceptam dar nu suntem de acord….
    nu le mai pasa de oameni pt ca importante sunt conturile si burtile lor. problema e ca dc ii dai jos pe cine naiba pui??? toti sunt o apa si-un pamant. iar chestia, ca-i platim noi, se intampla de zeci de ani, si ei au crescut pe banii parintilor nostri. avem o pepiniera de golani care nu se pot numi oameni.
    va mai rog din suflet, nu mai folositi cuvantul RETARDAT cand vorbiti de inbecili de acest gen. este o blasfemie!! avem foarte multe persoane cu dizabilitati si din respect pentru ei uitati acest cuvant ca fiind un cuvant de rau. si cu TARAN e acelasi lucru. pacat de cuvinte, le irositi si le dati un sens eronat….

  28. Octav says:

    Eu m-am trezit la sfarsitul articolului ca nu am inteles ce doreai sa subliniezi. Exista o colosala discrepanta in ceea ce expui, unde intr-adevar, mi s-a facut sila citind..si ceea ce doresti sa concluzionezi in paragfraful final. Poate imi scapa mie ceva, insa ce legatura are costul unui caine in adapost cu costul unui caine la conducere? Voi banui ca stim amandoi care sunt costurile alocate pentru ingrijirea animalelor si da, banii astia se fura, stim si asta, insa tu vrei sa lasam animalele in pace si sa sarim la gatul celor care fura? Nu vei rezolva nimic in acest fel si iar stim amandoi acest lucru, insa daca le iei sursa de furt, izvorul nesfarsit de avere, adica aceste animale, atunci ii poti darama, ii poti schimba. Iar daca nu esti de acord, spune-mi, te rog, ce anume se va schimba, atat timp cat lumea iese in strada pt protectia, adapostirea, adoptia animalelor, iar acest lucru nu se va intampla niciodata, pentru ca romanul nu are aceasta istoire in procesul de sau de a deveni civilizat, nu este astfel educat, asadar, nu o va face si animale tot pe strada ajung sau nici macar nu parasesc acest context si in concluzie, tot cainii de la conducere vor avea de castigat. Pe scurt in felul in care nu se accepta macar la nivel moral o schimbare radicala, conditia animalelor nu se va schimba cu absolut nimic, iar cei s-au imbogatit pana acum, o vor face in continuare. Cauta si citeste opinia lui Ghandi despre aspectul animalelor pe strada. Repet, poate imi scapa ceva, insa din acest motiv am scris, in speranta de a primi lamuriri legata de discrepanta pe care am sesizat-o. Daca am dreptate..scuza-mi urmaotarele cuvinte, insa nu mai scrie! Nu mai scrie daca nu sti sa o faci si nici macar nu ai habar ce mesaj doresti sa transmiti. Fii tu prima care renunta la stupida ipocrizie ce ne caracterizeaza asa de bine poporul. Multumesc anticipat!

  29. Helmut says:

    Discuţia anostă dintre un manelist şi o drama queen. Iluştri necunoscuţi, el ar pune-o de-o tăvăleală, ea îi dă înainte cu deturnări de fonduri şi alte mizerii canine. Unde ? Pe FACEBOOK! Get a life, both of you!

  30. Andrei Pavel says:

    “deci iesim la o cafea? cind esti libera si poti”
    e destul de clar, da? :))))

  31. razvan says:

    Legat de avansuri: semanati:si el fute tot ce misca. Si daca nu misca ii da un ghiont.Daca ai pe tine un tricou cu Puta Madre asteapta-te sa te intrebe lumea ‘coaie,ai tigari?’ . Zic si eu 🙂

  32. Adi says:

    Ai vrut sa prinzi mâța de coadă dar te-a stropit. Acum miroși a rahat….

  33. AlexUberAlles says:

    i-ai atras ”atentia” =))) la pariu ca tasta cu o singura mana =)))

  34. ralu says:

    Sper ca ai iesit cu el la cafea, era cine trebuia si si inregistrat cate ceva, eventual despre cum se fura banii, si apoi te-ai fus la dna direct….

  35. sbarnaure melania says:

    v a veni o vreme cand v a plati toate crimele comise ,nimeni nu pleaca pana cand….

  36. lara says:

    Asta nu are si nevasta sa ii trimitem conversatia? Sau e la fel de luminata ca el…

  37. Reblogged this on O Pisică Neagră and commented:
    Oamenii care sunt puși să protejeze animalele sunt primii care le omoară..

  38. Andra says:

    Draga Lorena, (imi permiti sa-ti vb la pertu :p ) esti incredibila.simt nevoia sa-ti multumesc.respect!si am de adaugat:
    1. clar a fost mr. bancescu (subscriu la comment-ul tau de mai sus)
    2. si ref. la asoc. care a dus/duce cainii am o banuiala, subliniez BANUIALA (sa nu ma frece careva): VIER PTOFEN Romania???
    3. cel care se semneaza kuki mai sus, nu este mr. kuki barbuceanu?stiti ca vuieste (printre iubitorii adevarati de animale – “javrofile” cum ar spune unii prosti neavand idee ca acest cuvant nici nu exista, dar deh) fb-ul la un sondaj de opinie privind demiterea directorului de la aspa sau ceva asemenator unde trebuia votat DA, dl. kuki barbuceanu a votat NU?
    4.eu nu inteleg cum unii oameni casca gura si inghit pe nerasuflate toate ineptiile unor…
    5. daca ne-am folosi cel mai mare muschi din corp, am rezolva si noi niste puzzle-uri….

  39. iti admir ideea de protejare a bietelor animale dar nu pot sa fiu partinitor acestei idei. Problema acestor biete animale a aparut din tocmai din cauza persoanelor “iubitoare de animale” care apoi au dat de greu si le-au parasit pe strada iar aceiasi “iubitori de animale” in loc sa ii aduca in casa i-au hranit pe strada si s-au inmultit. E adevarat ca autoritatile nu sunt in stare de nimic, sunt incompetente si chioare, dar vina nu o poarta doar ele. Iubesc animalele dar nu am pic de mila sau iubire pentru animalele fara stapan pentru ca din cauza lor omul nu mai poate alerga, copilul nu se mai poate juca etc. Daca iubiti atat de mult animalele sprijiniti financiar asociatiile pentru protectia animalelor sa poata sa “depoziteze” cat mai multe animale si asa goliti orasele. Ma astept la represalii stupide din partea voastra pentru ca odata ce va certati cu morile de vant, vezi autoritatile, dar nu ridicati un deget sa faceti voi ceva decat sa aratati cu degetul. Multa bafta

    • Lorena Lupu says:

      nici un iubitor adevărat de animale nu-şi părăseşte animalul pe stradă. doar nemernicii.

      iar animalele fără stăpân sunt fiinţe exact ca alea cu. nu înţeleg cum vine asta cu iubirea animalelor în funcţie de existenţa unui stăpân.

      “nu ridicati un deget sa faceti voi ceva decat sa aratati cu degetul” – de unde şi până unde afirmi una ca asta? şi în altă ordine de idei, tu cât ai donat anul trecut?

      • Andra says:

        n-ai posibilitatea de like-uri aici, asa k…like and subscriu la ceea ce ai scris

      • Ala chiar o fi Bancescu?! Daca nu l-as fi cunoscut pe “al nostru” Dragos Rusu Florin, n-as fi putut sa cred ca exista atata ticalosie si iresponsabilitate.

        • Lorena Lupu says:

          eu nu pot băga mâna-n foc că da sau că ba. cert e că, după ce am publicat discuţia, a încetat complet să mă invite la cafea şi să îmi spună cât sunt de simpatică. probabil că, dacă era un simplu troll, ar fi perseverat.

    • cora says:

      “Iubesc animalele dar nu am pic de mila sau iubire pentru animalele fara stapan pentru ca… Daca iubiti atat de mult animalele sprijiniti financiar…Ma astept la represalii stupide din partea voastra”.
      1) Iubesti pe dracu! Te iubesti pe tine insuti. Punct. Nici macar nu stii ce e ala iubitor de animale.
      2) Oamenii care sprijina asociatiile de animale si persoanele fizice care ajuta cainii din ro cu bani nu vor striga asta in gura mare, pe pagina lor de fb. Deci tu poti sa presupui ce poftesti, mai ales cand n-ai habar. Sunt oameni care ajuta extrem de mult asociatii sau persoane fizice, care platesc facturi la cabinete veterinare pentru caini bolnavi sau maltratati si o fac anonim. Exista oameni care din sep. pana acum au ajutat cainii fara stapan cu mii de dolari si care au facut-o exclusiv in speranta ca salveaza cateva vieti. Si care fac asta de la mii de km departare de ” minunata tara muma”.
      3) Mi-e sila pana la voma sa citesc mesaje ca ale tale, am ajuns sa am toleranta 0 fata de prostia unora ca tine care repeta ca niste masini stricate ceea ce se de la tembelizor repetitiv. Folositi-va creierul si inima cat inca functioneaza, mai ales daca sunteti tineri, dupa caini urmati voi! Nu sunteti mai importanti decat cainii, pentru ei. Sunteti importanti 2 minute, o data la 4ani, atat!

      Lorena, Bancescu e un idiot, ai dreptate, un om normal n-ar putea accepta un asa post, chiar de-ar crapa de foame. E greu sa faci bani cu inteligenta, mai ales daca n-o posezi.
      Felicitari pentru dialog! Ceea ce nu inteleg barbatii “adevarati” din romania e ca femeile care se respecta aleg cu cine sa faca sex. 🙂

    • “…vina nu o poarta doar ele”: BA DA!

      CEL MAI MARE DUSMAN AL FIECARUIA DINTRE NOI ESTE “STATUL” ROMAN, ADICA ADMINISTRATIA, ADICA BIROCRATIA NOMENCLATURISTA! Daca nu intelegi asta, ori esti un nenorocit de OCUPANT IN PROPRIA TARA, un TERORIST si un TALHAR INTERNATIONALIST (“comunist”), ori esti handicapat mintal!

      PS: Sa vorbesti de “societatea civila” in Romania, e ca si cum ai vorbi de “societate civila” in fostul URSS, in China, Vietnam, Cuba… Sa arunci in spatele “asociatiilor de…” intreaga problema, sa militezi pentru “depozitare”, inseamna ca esti de 3 ori HANDICAPAT MINTAL.

  40. Luca RaLuca says:

    TOATA ADMIRATIA pentru atitudine Lorena!

  41. jademan says:

    Complici. Complici everywhere.

  1. May 25, 2013

    […] apoi pe Facebook, spunându-i că o găsește o persoană interesantă. Redau mai jos o parte din conversația celor doi, așa cum apare ea postată pe blogul […]

  2. September 24, 2013

    […] că e libidinos, ca toți libidinoșii de altfel. Și păzea, că acum o să vă dau link către blogul Lorenei, care l-a făcut pe ceafă-de-bulgar ca la nufărul. Dacă nici ea nu știe să scoată […]

Leave a Reply to aiureaCancel reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Discover more from Trollywood

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading