Ianuş vrea să mă converteşte

Marius Ianus: Ce mai faceti, domnisoara?
lorena lupu: mulţu, bine
Marius Ianus: Adica?
Marius Ianus: Din ce se compune acest bine?
lorena lupu: din mai multe faţete
Marius Ianus: Te duci la biserica?
lorena lupu: vezi să nu
lorena lupu: ianuş, confunzi persoana
Marius Ianus: Atunci nu ai cum sa stii ce-i binele
Marius Ianus: Doar daca Il vei cauta pe Dumnezeu vei afla adevaratul bine.
lorena lupu: ianuşe, mă leeeşi
Marius Ianus: Eu stiu despre ce vorbesc
lorena lupu: dacă eu aş fi futut în stânga ş-n dreapta cât ai futut tu, măcar aş avea bunul simţ să nu ţin predici plicticoase altora
Marius Ianus: Nu e chiar asa
Marius Ianus: Dupa ce te pocaiesti si vii la El, Dumnezeu iti ridica toate pacatele
lorena lupu: yeah, right. stai întâi să le fac, să aibă ce să-mi ridice.

Ce le-a fătat mintea

You may also like...

No Responses

  1. Sectia papusi Spitalul 9 says:

    Actiune mai ipocrita ca asta nu am pomenit! Adecatelea preacurvesti tu o viata intreaga, traiesti intru desfrau si desfatare, saptamanal ai cate 1 orgie, 3 betii, 2 one night standrui si 1 zi de sex anal neintrerupt, dupa care, la 70 de ani, cand iti mor toate poftele, esti spre moarte sau bolnav de ceva in stadiul IV, brusc iti aduci aminte de Dumnezeu, te pocaiesti si…. ce? Gata? Toate cele lumesti, pacatele savarsite cu atata bucurie ti se iarta? Pen’ ca de ce?

    Bullshit mai dude!

    • nedormitul says:

      păi ca să poți preacurvi și cu sufletul, nu numai cu trupul, de-aia.

      • Sectia papusi Spitalul 9 says:

        Adecatelea sa fii sigur ca ajungi in rai…. cu aia de au fost toata viata lor niste sfinti, au trait intru slava Domnului si in loc sa se bucure de viata, sa petreaca si sa se simta bine, au stat in curte, s-au uitat peste gard si l-au vorbit de rau pe vecinul care aducea in fiecare seara cate o pitipoanca buna acasa, facea petreceri cu prietenii, gratare in curte de-i ajungea mirosul de carne pocaitului, in zi de post, pe la nas si il spurca.

        Adica sa iti prostituezi sufletul cum? Renuntand la toate cele placeri lumesti pentru o viata de plictis si smerenie in Rai? Pentru ca io asta inteleg.

        • Tu nu intelegi macar conceptul de ipocrizie.
          Daca tu te comporti ca un sfant dar de fapt tanjesti la pacat nu asta te face ipocrit?
          Iar daca “pacatuiesti” atunci cand simti sa o faci si te “pocaiesti” atunci cand simti asta, fie ca e la 80 de ani sau la 30, nu asta inseamna adevarata sinceritate?
          Tu vrei ca omul sa ramana tintuit intr-o anume stare toata viata ca sa iti fie tie lejer sa-l clasifici? Consecventa incapatanata poate fi semn doar de prostie. Daca nu te nasti “perfect” schimbarea e singura cale sa evoluezi.

        • Lorena Lupu says:

          să facă fiecare ce simte, ok. dar să nu se apuce să facă pe profetul străfulgerat cu alţii, care l-au văzut beat.

        • Da, subiectul postului e valid. Nu neaparat ca nu poate sa vina sa o arda evanghelistic pentru ca a fost candva altfel dar e perfect natural sa cada in penibil facand asta.
          Doar comentariul respectiv mi s-a parut ca amesteca termenii.

  2. goodman says:

    vrea sa te converteste pe dracu doamne iarta-ma. vrea sa te fute !

    (nu incetez sa ma minunez cate tehnici de agatat este. al naibii ianus “Doar daca Il vei cauta pe Dumnezeu vei afla adevaratul bine”. adica sa “cautati” impreuna, tu cu el, sensul extrem de lax al lui “prea” din “sa nu preacurvesti”)

  3. danboeriu says:

    oho, been there. ia uite ce-mi scria omul ăsta după ce i-am comentat cartea (oricum, savuros e că şi alş-ul s-a băgat în discuţie şi a mai destins atmosfera): http://danboeriu.wordpress.com/2010/09/30/30-de-ani-37-de-femei/

  4. Lorena Lupu says:

    şi mai e o chestie. nu cred că există renegare în literatură. ai scris un căcat, l-ai publicat, e căcatul tău.

    “ţigane, ai furat găina.”
    “hauleo, boiarule, reneg ciordeala”
    cu găina în maţ, nu mai poţi renega ciordeala. sorry.

    • goodman says:

      eu cred ca nici in sex nu exista renegare. ai futut, e fututu tau.

      “Ioane, ai futut pe Maria”
      “hauleo, manca-m-as, reneg futaiu”

    • Cum ar trebui sa se numeasca atunci cand autorul nu mai este de acord cu ce a scris? Pizda ma-si din ce motive, poate ca atunci nu era sincer sau poate ca intre timp s-a sucit si si-a schimbat convingerile.
      Crezi ca nu are voie sa zica ba coaie io care am scris cacatul ala nu mai cred in acele cuvinte.
      Mie imi pare un fel de renegare si imi pare legitima. Cacatul lui, scris de el, de care se leapada, nu a zis ca nu l-a scris el a zis ca nu mai e de acord cu el.

      • nedormitul says:

        păi nu e vina lui boeriu că își reneagă ăla scriitura. mai degrabă, ianuş este nefericit. adică e într-o contradicţie totală cu sine însuşi. culmea, cînd ai o revelaţie şi îţi descoperi credinţa – şi aici vorbim de creştinism, da? – ar trebui să fii fericit. omul nostru se pare că nu e.

      • Lorena Lupu says:

        să zicem că mie nu-mi mai place prima mea carte Rondo Capriccioso, că mi se pare un sirop penibil.

        să zicem că o cumperi tu şi scrii la tine pe blog o recenzie ECHILIBRATĂ (nu una trolantă, nici una pupincuristă) despre ea. că editura care o distribuie n-are nici o vină că autorul are stări dubioase.

        bun, eu ca autor nu voi veni la tine pe blog să mă dau cu pizda de pământ că de ce nu ţii cont că mie nu-mi mai place cartea mea. Îţi voi mulţumi că ai investit timp şi bani în ea, suficient de multă atenţie încât să-i faci o recenzie serioasă, apoi la final, voi adăuga: din păcate, nu mai e reprezentativă pentru modul meu de a scrie de acum. Te invit să citeşti noul meu roman Pula bârzoetă.

        • da, asta ar fi varianta ideala dar nu singura si cu siguranta nu singura “accceptabila”. Pana la urma daca acea creatie a ta te deranjeaza pana in masura in care TU ai vrea ca acea carte sa nu mai existe poti sa ai o atitudine mai vivace nu? Si e dreptul tau sa iti bagi pula in ea si sa o invalidezi din perspectiva ta de autor indiferent de insemnatatea contractelor semnate.Cu asumarea oricaror urmari legale. Nu gasesti?

          • Lorena Lupu says:

            nu.

            e ca şi cum o casă ar pretinde că_cărămida de temelie o deranjează atât de tare încât ar fi cazul să îi pună o bombă.

            ce-i garantează unui cititor al omului că mâine acesta nu se va suci iar în cine ştie ce direcţie?

    • Lotus says:

      +1 lorena

      e absurd să îţi renegi cuvintele. ele sunt o oglindire a fiinţei tale din acel moment. nu poţi să te renegi pe tine însuţi. poţi să înţelegi, şi să te ridici mai sus. dar atunci nu vei spune: “ăla nu sunt eu!”, aia arată o neînţelegere profundă. ca şi pendularea asta între extreme: parvenit – sfânt. dumnezeu, dacă crezi în el, e acolo unde te gândeşti la el. poţi să fii şi într-un bar. auto-acceptarea, asumarea faptelor pe care le-ai făcut sunt întotdeauna semne de maturitate şi integritate morală.

      puţin off-topic, în cameră la mine este un pat. fetele care n-au trecut prin acel pat nu cunosc binele. de aia-i omenirea întreagă aşa nefericită… 🙂

  5. Asta sigur nu troleaza? chiar e serios? nu ai cum sa cunosti binele fara sa mergi la biserica, hahahahaha.

  6. Acum am vazut. Horror show. Se pare ca in unele cazuri boemia literara e highway to…hhhh…alucinatii.

  7. goodman says:

    @toti

    incepand din acest moment, to, inaugurez o noua rubrica pe acest blog, gastronomica. zilnica pe cat posibil.
    azi: ciorbita taraneasca de vacuta.

    necesar:
    1 kg rasol de vacuta (manzat)
    1 ceapa
    2 morcovi
    1 patrunjel
    1 telina
    1 ardei
    2 cartofi
    200 gr varza rosie
    200 gr fasole boabe
    200 gr mazare verde
    sare
    boia
    piper
    100 ml ulei
    2 rosii
    2 linguri pasta de rosii
    2 linguri otet cu tarhon
    1 leg. marar
    1 leg. patrunjel

    preparare:
    1. legumele se curata si se spala , se taie cuburi mici .
    2. ceapa , morcovii , telina , patrunjelul si ardeiul se calesc in ulei , se pune boia , sare , pasta de rosii si rosiile taiate marunt .se adauga zeama de vacuta, cartofii tot cubulete taiati si mazarea verde.
    3. cand legumele sunt patrunse se pune si fasolea boabe si varza taiata fidelute
    4. la sfarsit se drege gustul cu otet cu tarhon , piper si patrunjel verde .
    5. se pune in ciorba si carne de vacuta taiata bucati mici .
    (rasolul de vacuta se spala se opareste si se fierbe separat pana se poate desprinde de pe oase)

    pont: smantana.

    pofta buna !

    ps: doresc sa cunosc fata cu tite mari experta in ciorba de burta.

  8. abcdefg says:

    Oh, come on, omul e convins ca soacra-sa e Satana si voua vi se pare problematic ca-si reneaga literatura..

  9. Mihai Zabet says:

    ipocrizie & fariseism
    cutume medievale
    legi de clan
    romanii traiesc inca in evul mediu timpuriu nu in anul de gratie 2011 nu accepta relatiile intre persoane de acelasi sex in schimb se omoara pentru 300 mp de pamant fac gratare manaca mici beau bere asculta manele si sunt analfabeti sunt curios cate carti a citit ianush de la 3000-4000 de carti citite (nu benzi desenate) incepi sa judeci altfel lumea in momentul cand vocabularul tau are cateva mii de cuvinte iara nu cateva sute cat e media unui absolvent de studii superioare se poate vorbi de cultura

  10. George says:

    Lasă-l pe Ianuş în pace să îşi vadă de viaţa lui.

  11. Nea says:

    Vorba lui Litan: Ce, bă, te-ai făcut poet?

  12. Marius Ianus says:

    “Şi m-am îmbrăcat cu sac şi am ajuns pentru ei de batjocură.
    Împotriva mea grăiau cei ce şedeau în porţi şi despre mine cântau cei ce beau vin.”
    Mai “tare” decât “Mai 68”: Psalmul 68.
    http://www.bibliaortodoxa.ro/carte.php?id=65&cap=68

  13. Draga Lorena, fariseii mai aveau o sansa de scapare, pentru ca ei credeau in Inviere si tineau Legea. De altfel, chiar Sfantul Apostol Pavel/Paul a fost dintre farisei. Cei fara sanse erau saducheii, care erau tare necredinciosi.
    Cu cei care au comentat la postarea asta: http://danboeriu.wordpress.com/2010/09/30/30-de-ani-37-de-femei/ , dintre care doi mai sunt in viata, si cei de aici, suntem zece (negri mititei). Oare nu a inceput Domnul o poveste ca in Aghata Cristi, spre folosul acelora dintre noi care vor sa fie ai Lui? Eu nu ii cunosc pe toti cei care au scris aici, asa ca rog pe altcineva sa tina socoteala. Si sa stiti ca in orice clipa va puteti pocai si puteti capata mantuire. Conditia e sa va caiti cu adevarat. Preotii manastirilor va asteapta spovedaniile si va pot da iertare de pacate in numele Domnului nostru Iisus Hristos. Sa nu ne agatam de aceasta viata stricacioasa, ci sa ne salvam sufletele, ca sa ne bucuram in viata cea fara de sfarsit.
    “Cine va căuta să-şi scape sufletul (viața), îl va pierde; iar cine îl va pierde, acela îl va dobândi. ” (Luca 17, 33; Luca 9, 24-25; Ioan 12, 25; Marcu 8, 35-36; Matei 10, 39; Matei 16, 25-26)

    • danboeriu says:

      ai ajuns să vorbeşti ca vadim tudor. numa’ ăla credea că cine spune ceva împotriva lui va muri, lovit de divinitate. de parcă dumnezeu e atât de tâmpit încât să devină complicele vostru la crimă.

      şi, în plus, eu ţi-am comentat cartea cu detaşare. am spus ce e ok şi ce nu, PENTRU CĂ CU ASTA MĂ OCUP. ideea subliminală că sunt în pericol de moarte pentru că am îndrăznit să citesc şi să scriu despre nişte versuri renegate de autor mi se pare atât de cretină încât nu prea merită băgată în seamă. dacă dumnezeu are fani din categoria asta, e preferabil să fii ateu.

  14. nedormitul says:

    sic transit gloria pulii

  15. Evanghelia de azi (Luca 7):
    “36. Unul din farisei L-a rugat pe Iisus să mănânce cu el. Şi intrând în casa fariseului, a şezut la masă.
    37. Şi iată era în cetate o femeie păcătoasă şi, aflând că şade la masă, în casa fariseului, a adus un alabastru cu mir.
    38. Şi, stând la spate, lângă picioarele Lui, plângând, a început să ude cu lacrimi picioarele Lui, şi cu părul capului ei le ştergea. Şi săruta picioarele Lui şi le ungea cu mir.
    39. Şi văzând, fariseul, care-L chemase, a zis în sine: Acesta, de-ar fi prooroc, ar şti cine e şi ce fel e femeia care se atinge de El, că este păcătoasă.
    40. Şi răspunzând, Iisus a zis către el: Simone, am să-ţi spun ceva. Învăţătorule, spune, zise el.
    41. Un cămătar avea doi datornici. Unul era dator cu cinci sute de dinari, iar celălalt cu cincizeci.
    42. Dar, neavând ei cu ce să plătească, i-a iertat pe amândoi. Deci, care dintre ei îl va iubi mai mult?
    43. Simon, răspunzând, a zis: Socotesc că acela căruia i-a iertat mai mult. Iar El i-a zis: Drept ai judecat.
    44. Şi întorcându-se către femeie, a zis lui Simon: Vezi pe femeia aceasta? Am intrat în casa ta şi apă pe picioare nu Mi-ai dat; ea însă, cu lacrimi, Mi-a udat picioarele şi le-a şters cu părul ei.
    45. Sărutare nu Mi-ai dat; ea însă de când am intrat, n-a încetat să-Mi sărute picioarele.
    46. Cu untdelemn capul Meu nu l-ai uns; ea însă cu mir Mi-a uns picioarele.
    47. De aceea îţi zic: Iertate sunt păcatele ei cele multe, căci mult a iubit. Iar cui se iartă puţin, puţin iubeşte.
    48. Şi a zis ei: Iertate îţi sunt păcatele.” (Luca 7, 36-48)

    Draga Boerescu, ai inteles gresit.
    Eu am cautat doar sa interpretez un eveniment pe care tu il cunosti.
    Parerea mea e ca despre asta e vorba si o sa vezi asta curand.
    Dar nimic nu e batut in cuie la Dumnezeu. Roaga-te sa nu fie asa.
    Iti place pericopa de mai sus?

    • goodman says:

      49. Si El a mai zis: o sa se nasca din plM un slobozit care la numele de Drajan Marius-Christian o sa raspunda. Si-o sa-si ia pseudonimu pulii Mele literare de Ianus. Si o sa se creada interesant. (Goodman 68, 27-99)

    • danboeriu says:

      nu mă cheamă boerescu, ianescule. n-am avut răbdare să citesc ce-ai scris. prozelitismul mă îngreţoşează.

      ce o să văd curând, mă? că o să mor?

    • Lorena Lupu says:

      întrebarea mea e: cu cine era păcătoasă femeia din grafic, dacă nu tot cu ei? gen, voi lăsaţi curve necunoscute în casă?

  16. nedormitul says:

    @ianuş
    vezică ai scris greşit “coiţi-vă”

  17. Un cuvant de incheiere:

    Draga Lorena,
    titlul tau e gresit. Si nu ma refer la confuzia “smechereasca” a persoanelor verbului, care l-a determinat pe un cititor grabit al tau sa creada ca ai face o aluzie la cultura mea, desi cred ca nu m-a citit vreodata, ci la insasi substanta lui.
    Cum vine asta “vreau sa te convertesc”? De la ce? Vrei sa spui ca tu ai o credinta? Nu prea cred… Esti (cu)prinsa doar de satanismul ascuns al neopaganismului contemporan. Te inchini televizorului, abstractiunilor, poftelor si lui google. Nu prea am de la ce sa te intorc, asa ca lucrul pe care incerc sa il fac cu tine, de fapt, e sa te chem la pocainta. As vrea sa vezi in ce groapa intunecata sta sufletul tau, sa vezi cum isi bat diavolii joc de tine prin aceste pofte incuibate in inima ta de pe la revistele indoielnice pe unde scri si de prin paginile desantate ale internetului, as vrea sa intelegi ca drumul pe care mergi pe fundul acelei gropi nu poate duce la nimic si… sa iesi la lumina.
    Iti sugerez un titlu mult mai potrivit: “Ianus vrea sa ma fac sa plang… pentru pacatele mele si pentru inima mea impietrita”.
    Nu sunt primul credincios care se vara in cuibul unei libertine sau desfranate cu gandul de a o converti. Minuni au fost. S-a intors la credinta Maria Magdalena, din care Domnul Hristos a scos sapte draci, s-a intors Maria Egipteanca, care, dupa ce fusese prostituata de placere, a ajuns sa se intreaca cu pustnicul Zosima in sfintenie. Si femeia din pericopa de mai sus era o pacatoasa si a fost iertata de Domnul pentru lacrimile ei. Si cate altele nu s-au mantuit!
    Faptul ca am venit sa scriu aici la tine are legatura, cred, cu o mica deschidere in crusta ta de autosuficienta. Probabil ca, oricat te-ai afunda in ganduri sau fapte pacatoase, e ceva bun in tine, o bucatica din sufletul tau care vrea ca acesta sa fie salvat. (Sau poate e in aceasta situatie vreunul dintre cititorii tai.) Nimic din ce facem nu e intimplator sau lipsit de importanta.
    Lorena, eu cred ca ti-ar fi foarte util sa discuti cu un preot de la o manastire. Sunt vreo doua chiar in centrul Bucurestiului. Daca spui un “Tatal nostru” si te rogi ca Dumnezeu sa te duca la un duhovnic bun, potrivit tie, sunt sigur ca vei gasi o calauza buna in drumul spre Lumina.

    Celor care, scriind blasfemii pe marginea acestei discutii a noastre, incearca sa iti ascunda drumul pe care ti-l arat, atat le spun: “Iar cine va sminti pe unul dintr-aceştia mici care cred în Mine, mai bine i-ar fi lui să i se atârne de gât o piatră de moară şi să fie afundat în adâncul mării.” (Matei 18, 6; Marcu 9, 42)
    Domnul a venit aici ca sa ia ce e al Sau, voi incercati sa rapiti ceea ce nu este al vostru.
    In numele Domnului nostru Iisus Hristos: dispareti, satanelor si sa nu va mai intoarceti in preajma acestei femei niciodata.

    • Lorena Lupu says:

      Nu sunt primul curvar penal care încearcă să fută o desfrânată cu vrăjeala de curvar penal, apoi, după ce constată că nu ţine, revine după ceva timp, dându-se buricul creştinismului.

      HAI CĂ M-AI PLICTISIT. MARŞ ÎN PULA MEA DE FARISEU IPOCRIT!

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Discover more from Trollywood

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading