March 8 Special

Hai să facem un top 10 al scenelor erotice/romantice de prin filme care ne-au ridicat temperatura, şi ne-au făcut să ne uităm cu jind la femeia aproapelui nostru

10. Les Amours de Lady Hamilton

Photobucket

Unul din cele mai vechi filme cu fete care iubesc fete. 1968. Cu Michele Mercier şi multă danteluţă. Eu am un fetiş pentru danteluţe.

9. Imagine Me and You

Photobucket

Siropel romantic despre dragostea la prima vedere. Pentru oameni care adoră să viseze cum fac dragoste suav pe blana de urs din faţa şemineului.

8. All About Anna

Photobucket

Erotic spre foarte erotic. Încă am fluturi în stomac când mi-l amintesc.

7. Sanguepazzo

Photobucket

Pentru cei care ne-am îndrăgostit de Bellucci în “Malena”, şi am aşteptat până în 2008 să o vedem în ipostaza ASTA.

6. Emmanuelle

Photobucket

De pe vremea când filmul erotic era încă o artă şi nu o industrie. Iar Sylvia Kristel, una din cele mai exotic-rafinate frumuseţi ale acestui pământ. Anul domnului nostru 1975.

5. Frida

Photobucket

OK, ştim că Frida îl iubeşte de fapt pe grăsanul ăla infect şi obraznic. Dar îi urmărim cu sufletul la gură micile aventuri şi escapade de o noapte.

4. Henry and June

Photobucket

Da, ştim că Miller şi Nin au fost cea mai tare pereche de scriitori. Dar tensiunea dintre strania Uma Thurman şi temperamentala Maria de Medeiros – şi atmosfera magică creată de Philip Kaufman sunt de neuitat.

3. Boys Don’t Cry

Photobucket

Swank şi Sevigny. Nu am ce spune mai mult.

2. Mulholland Drive

Photobucket

A inventat aici tăticu’ nostru David Lynch o poveste atât de ambiguă – cum îi e stilul – şi de imposibil de redat, şi a ales două femei atât de frumoase şi de autentice pentru a se tortura cu delicateţe una pe cealaltă, încât trebuie să recunosc cu palma pe atriul drept, am văzut muviu’ ăsta de n ori. Unde n tinde la infinit.

Şi desigur…

1. Gia

Photobucket

Pentru Jolie, care face un rol halucinant. Şi ne interpretează o iubire atât de pasională, de incandescentă, de totală şi de dementă – cum nu am văzut în nici un alt film cu tentă saphică. Pentru a arde la intensitatea Joliei, trebuie să fii Jolie.

Sper că nu mă mai frecaţi la icre că nu am zis nimic de 8 martie!

Ce le-a fătat mintea

You may also like...

No Responses

  1. boladenieve: nu m-am gândit la seriale. aşa, în l word erau destule momente şi cupluri mişto. da, a fost o scăpare. 😛

    v: aşa, şi gospodinele nu iubeşte? 😀
    am văzut destule gospodine care se uitau la bărbaţii lor cu atâta pasiune, iar gesturile lor trădau atâta senzualitate, de rămâneai paf. deci faza cu “era gospodină, de-aia era rece în dragoste” nu se cumpără.

    andhra: aaaa, scuze de miss understanding. 😛

    evergreenstory: era un final realist. 😆

    raducea: ca femeie, confirm perspectiva de VERY hot. 😀

  2. v says:

    “aşa, şi gospodinele nu iubeşte?”

    da’ de fapt ti-e clar ca n-am zis asta, este?

    “era gospodină, de-aia era rece în dragoste”

    …si prin urmare asta nici atit.
    acolo era alt film, pur si simplu.

  3. v: ok, dacă nu ai zis nici aia, nici aia, spune-mi ce se înţelege din următorul schimb de replici:

    lorena: streep a apărut în the hours, şi nu mi s-a părut f. convingătoare într-o ipostază sapphică.

    v: pai, in the hours era o cucoana gospodina cu o relatie logica…

    adică eu îţi spuneam că în “the hours” nu simţeam că are nici un strop de feeling faţă de partenera ei, nici o gingăşie involuntară, nimic din chestiile neprogramate care apar între doi oameni îndrăgostiţi, iar tu îmi spuneai că e o gospodină, şi de-aia. sau dacă nu asta îmi spuneai, explică-mi ce altceva îmi spuneai şi nu am înţeles eu.

    traiu: mulţumesc. e new entry, promit să-l văd.

  4. v says:

    lăsaţi. 🙂

  5. v says:

    (bine, ştiu c-am zis lăsaţi, da’ nu mă pot abţine: chiar credeam că-i evident că a fost o glumă. unde-i văzut-o tu pe streep în rol de “gospodină” în the hours?)

  6. bun, atunci reformulez întrebarea:

    şi “negospodinele” nu iubeşte? 😀

  7. v says:

    pai, nu, mai, io am zis doar ca a fost un alt gen de film cu alt fel de propuneri, care nu includeau – asa l-am vazut io, da? – senzualitatea. nu sub formele ei ei vizibile, daca nu saritoare in ochi, ca_cliseul cu blonda si bruneta imbratisindu-se si dansind cu priviri semnificative, altminteri film dragut si scene oftogenetice de-a binelea 😀

  8. v says:

    (si ca sa nu ramina alte nelamuriri: sa stii ca mi-a placut the hours de-am murit, cu tot cu streep, da’ motivul pentru care mi-a placut nu este ca nu continea scene cu blonde si brunete imbratisindu-se si dansind cu priviri semnificative 🙂

  9. nu cred că am nominalizat mai sus doar filme cu blonde şi brunete, şi priviri semnificative. aşa cum nu am spus nici faptul că “the hours” e un film prost.

    ca de obicei, când ştii că nu ai dreptate, începi să exagerezi şi să duci discuţia spre alte zări, în speranţa că vei deturna atenţia omului cu care polemizezi.

    am vorbit pur şi simplu despre feeling, gingăşie involuntară, lucruri care apar de la sine între doi oameni îndrăgostiţi. şi care se văd bine conturate în orice film în care actorii joacă credibil oameni care se iubesc şi care au o relaţie. aşa cum apar, de ex. şi în cazul tău şi al lui H.

    iar la streep nu apăreau. şi privind filmul “the hours” nu puteai să nu te întrebi de ce streep e cu femeia aia, şi nu cu alta, sau cu altul. asta e tot ce am spus.

  10. v says:

    nu’sh’ ce-ai azi, da’ nu-mi place de tine.
    “nu cred că am nominalizat mai sus doar filme cu blonde şi brunete, şi priviri semnificative.”
    ce-are asta cu ce-am zis io. sau asta: “aşa cum nu am spus nici faptul că “the hours” e un film prost”.
    lasa, luam o pauza, poate mai citesti o data ce-am zis. sau nu.

  11. şi dacă nu includeau senzualitatea, – că aşa l-ai citit tu – cum îţi explici dorinţa atât de intensă şi pasiunea cu care kidman o săruta pe soră-sa?

  12. v says:

    (aici nu-i vorba de-a avea dreptate sau nu, eu sau tu. am spus ca eu personal as vrea s-o vad intr-un film d-asta si pe streep. tu ai spus ca pe streep ai vazut-o in the hours si nu te-a. iar eu ti-am raspuns ca the hours nu-i un film d-asta, si-atita tot. o fi greu?)

  13. nu-i un film de-ăsta? şi atunci, insist, de ce julianne moore şi kidman erau atât de sincere şi credibile în instinctele lor sapphice ? o fi greu?

  14. v says:

    dar the hours nu se bazeaza pe senzualitate. cum se bazeaza astalalt, de pilda, head in the clouds, tocmai pentru ca sa-si poata formula demersul artistic.

  15. eu nu am vorbit de senzualitate sub forma “head in the clouds”. am vorbit despre tandreţe, gingăşie, feeling. pe tot parcursul dialogului de mai sus.

    uite citat:

    “am vorbit pur şi simplu despre feeling, gingăşie involuntară, lucruri care apar de la sine între doi oameni îndrăgostiţi. şi care se văd bine conturate în orice film în care actorii joacă credibil oameni care se iubesc şi care au o relaţie. aşa cum apar, de ex. şi în cazul tău şi al lui H.

    iar la streep nu apăreau. şi privind filmul “the hours” nu puteai să nu te întrebi de ce streep e cu femeia aia, şi nu cu alta, sau cu altul. asta e tot ce am spus.”

    în schimb, kidman şi moore izbuteau să fie credibile.

  16. v says:

    am dat exemplul ala ca sa intelegi despre ce vorbeam eu, nu ca sa intelegi despre ce vorbeai tu. 😀

  17. şi tot nu mi-ai răspuns: de ce “demersul artistic” al filmului prevedea ca streep să fie complet indiferentă faţă de partenera ei, iar kidman şi moore atât de oneste în dăruirea lor?

  18. v says:

    n-am vorbit de demersul artistic al lui the hours, doar de demersul artistic al lui head in the clouds, care e complet dependent (intr-un mod fericit) de senzualitatea personajelor si-a situatiilor. demersul artistic al lui the hours nu depinde de senzualitate. expresia fizica dintre kidman si moore are rolul ei in economia filmului, dar nu il determina pe el, pe film. si nu se poate zice ca ar putea lipsi fara probleme, tocmai pentru ca are un rol, dar nu sta la temelie.
    streep mi-a parut a avea rol de om obosit si coplesit de lucruri necoplesitoare.

  19. Mai dăm un citat:

    v spune:
    martie 13, 2009 la 8:37 pm modifică

    “dar the hours nu se bazeaza pe senzualitate. cum se bazeaza astalalt, de pilda, head in the clouds, tocmai pentru ca sa-si poata formula demersul artistic.”

    insist a nu ştiu câta oară că nu ceream senzualitate în sensul ei clasic de la streep.
    ştiu că nu e cazul în filmul ăsta.

    insist tot a nu ştiu câta oară că, dacă vieţile celor trei femei erau în paralel, şi lesbianismul lor se presupune că era tot în paralel – streep nu a respectat această paralelă.

    şi mai repet o dată: NU CU SENZUALITATE VIZIBILĂ, ci cu TANDREŢE REALĂ.

    şi nu vorbesc despre expresie fizică propriu-zisă, ci despre FEELING. poţi să nu te atingi de un om o seară întreagă, dar să fie clar pt. toată lumea că sunteţi îndrăgostiţi până peste cap.

    or streep nu îmi transmitea starea asta. fie un om cât de obosit şi copleşit, dragostea e constantă – dacă există. la streep, nu exista.

  20. v says:

    “fie un om cât de obosit şi copleşit, dragostea e constantă – dacă există.”

    :))))
    da-mi voie… nu exista dragoste constanta.

  21. e constantă prin însuşi faptul că e dragoste. constantă prin permanenţă, nu constantă în sens matematic.

  22. v says:

    mi se pare mie sau mai sus te referisesi la constanta prin manifestari, nu prin existenta? 😀

  23. încă un citat:

    “streep nu îmi transmitea starea asta. fie un om cât de obosit şi copleşit, dragostea e constantă – dacă există. la streep, nu exista.”

    am vorbit strict de sentimente. iar “manifestări” e un termen vag. există manifestări prin gesturi (la care te tot referi tu, iar eu îţi explic că nu asta mă interesa) şi manifestări prin trăire.

    când iubim pe bune, ne manifestăm iubirea chiar dacă nu ne frecăm ostentativ de persoana iubită, chiar la oboseală, chiar la durere. pentru că starea respectivă există pur şi simplu în noi. şi se vede.

  24. v says:

    nu sint de acord ca se vede nonstop.

  25. nu se vede nonstop la aceeaşi temperatură, logic.

    dar un cuplu bine închegat se vede că e un cuplu chiar dacă ăia doi tac, se ceartă, se ignoră sau citesc ziare.

  26. v says:

    pai, de temperatura vorbeam.
    si nu mi s-a parut ca nu se vede “deloc” relatia lui streep. ma rog, fiecare cu ochii lui. intr-ai mei se vedea.

  27. într-ai mei, streep era o tipă ce-şi căra singură traista de probleme, iar femeia aia era şi ea întâmplător prin preajmă şi se băga nepoftită în seamă.

    cel puţin după comportamentul lui streep.

    deşi scenariul spune că aveau o lungă şi iubitoare relaţie.

  28. v says:

    cu prima parte sint de-acord. disjunctiva e o jucarie retorica.

  29. v says:

    si cu accent pe “lunga”. relatiile lungi evolueaza departe de teorii.

  30. mă bucur că eşti de acord cu prima parte. cu alte cuvinte, NU se vedea nici un fel de relaţie între streep şi partenera ei.

    şi nici nu am specificat o teorie anume căreia să i se supună relaţia, am cerut doar să EXISTE.

  31. v says:

    putind ea sa existe bine-mersi si fara a fi vizibila din exterior. sau fara a da anumite semne incadrabile in anumite tipare.

  32. v says:

    (ti-am zis, mie nu mi s-a parut ca nu exista sau nu se vedea nici o relatie intre ele. tie ti s-a parut. asta e.)

  33. iar eu insist, iar şi iar, că nu ceream nici un semn încadrabil în nici un tipar, ci pur şi simplu senzaţia de “cuplu”, pe care nu o poţi defini prin semne încadrabile în tipare, dar care e perceptibilă. când există.

  34. raducea says:

    @lorena
    aha! deci e ceva la mijloc daca e very hot…

  35. traiu says:

    … si ai idee cum si unde gasesc Sanguepazzo si All about Anna? posezi?
    … hai ca dau la schimb:)

  36. cleomf says:

    Se gasesc la mine in PC. 😆 Si pe torrente.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this:
Advertisment ad adsense adlogger